Η Ώρα των Πρωτοπόρων: Κατακτήστε το μέλλον του Rail Nation

Η Ώρα των Πρωτοπόρων: Κατακτήστε το μέλλον του Rail Nation

Στην ιστορία των σιδηροδρόμων συναντούμε συχνές αλλαγές που σήμαιναν πρόοδο, είτε επρόκειτο για την εξέλιξη της ατμομηχανής που έδωσε ώθηση στη Βιομηχανική Επανάσταση ή για την εφεύρεση των ηλεκτρικών μηχανών που χρησιμοποιούμε σήμερα.

Ενώ κάποιοι άνθρωποι έμειναν προσκολλημένοι στις παλιές τεχνολογίες και ξεχάστηκαν, κάποιοι άλλοι υποστήριξαν με επιτυχία τις αλλαγές αυτές και έμειναν στην ιστορία.

 

Έτσι, και το Rail Nation θα εφαρμόσει σημαντικές καινοτομίες, παρουσιάζοντας σε όσους έχουν παίξει στο Rail Nation νέες επιλογές στρατηγικής και τακτικής. Θα υπάρξουν πολλά πράγματα να ανακαλύψετε και να πειραματιστείτε μαζί τους. Οι αλλαγές μπορούν να συνοψιστούν σε τρεις κατηγορίες.

  1. Ενσωμάτωση έξι νέων επιβατικών μηχανών
  2. Αλλαγή της δομής των έξι δέντρων έρευνας
  3. Νέα χαρακτηριστικά για όλες τις υφιστάμενες μηχανές

 

Έξι νέες επιβατικές μηχανές

Σε μια έρευνα που πραγματοποιήθηκε το 2017, η κοινότητα του Rail Nation κλήθηκε να επιλέξει έξι νέες επιβατικές μηχανές. Απαντήσατε και επιλέξατε τα παρακάτω έξι μοντέλα.

Αυτό σημαίνει ότι σε κάθε εποχή θα υπάρχουν πλέον δύο επιβατικές μηχανές, τις οποίες θα μπορείτε να χρησιμοποιείτε για τη μεταφορά κόσμου στις πόλεις. Ανάλογα με την απόσταση της διαδρομής και τους χρόνους αναμονής, μία εκ των δύο αποτελεί πάντα πλεονέκτημα.

Η αλλαγή αυτή δεν επηρεάζει την έκδοση Rail Nation – Η.Π.Α. Το χαρακτηριστικό των επιβατών θα συνεχίσει να είναι διαθέσιμο αποκλειστικά στο Κλασικό παιχνίδι και στο Steam over Europe.

 

Αλλαγή της δομής των έξι δέντρων έρευνας

Φυσικά, οι έξι νέες μηχανές θα πρέπει να ενσωματωθούν στα δέντρα έρευνας. Δεν προσθέσαμε απλώς τις νέες μηχανές κάπου ανάμεσα σε δύο παλιές μηχανές, στα υφιστάμενα δέντρα έρευνας. Αντ’ αυτού, αξιοποιήσαμε την ευκαιρία για να ανασχεδιάσουμε πλήρως τις διαδρομές έρευνας και το εκάστοτε κόστος που περιλαμβάνεται. Αφού τα δέντρα έρευνας έχουν αλλάξει μόνο μία φορά στο παρελθόν (με την εισαγωγή των επιβατικών τρένων), αποφασίσαμε σκόπιμα να κόψουμε τις παλιές συνήθειες όσον αφορά την παροχή μεγαλύτερης ποικιλίας στις επιλογές παιχνιδιού των παικτών. Οι εποχές όπου οι παίκτες ολοκλήρωναν “στα τυφλά” το δέντρο έρευνας σε κάθε περιοχή έχουν περάσει, προς το παρόν. Έφτασε και πάλι η ώρα για έξυπνες επιλογές!

 

Νέα χαρακτηριστικά για όλες τις μηχανές

Συνοψίζοντας τη γενική αναδιάρθρωση όσον αφορά την έρευνα στο Rail Nation, δεν μπορέσαμε να αντισταθούμε στον πειρασμό και δουλέψαμε επάνω στις μηχανές με τις οποίες έχετε εξοικειωθεί. Αφού ολοκληρώσαμε τις προσαρμογές στα δέντρα έρευνας και την ενσωμάτωση των έξι επιβατικών μηχανών, όλες οι μηχανές έλαβαν νέες τιμές στις εξής κατηγορίες: ταχύτητα, επιτάχυνση, δύναμη έλξης, αξιοπιστία και κόστη.

Εδώ, επικεντρωθήκαμε στη δημιουργία καλύτερων ισορροπιών σε κάθε εποχή.

Οι νέες τιμές εξασφαλίζουν πλέον ότι κάθε εποχή θα έχει μία τουλάχιστον μηχανή από τις κατηγορίες: μηχανή μικρών αποστάσεων, σπρίντερ, για κάθε σενάριο, γίγας της έλξης, μηχανή μεγάλων αποστάσεων και μαραθωνοδρόμος. Κάθε μηχανή έχει πλέον το δικό της σκοπό και μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε συγκεκριμένες καταστάσεις. Υπάρχει πλέον η κατάλληλη μηχανή για κάθε τύπο δρομολογίου και στις έξι εποχές, ενώ οι παίκτες μπορούν πια να χρησιμοποιούν τις μηχανές τους σε διαδρομές που αντιστοιχούν στο δικό τους στυλ παιχνιδιού.

 

Οι αλλαγές θα εφαρμοστούν σύντομα στους πρώτους κόσμους παιχνιδιού, θέτοντας το ερώτημα:

Τι θα κάνετε; Θα μείνετε άπραγοι; Ή θα αποδεχτείτε την πρόκληση και θα κατακτήσετε το μέλλον του Rail Nation;

 

Σημαντικές γενικές πληροφορίες:

  • Όλες οι αλλαγές τίθενται σε ισχύ με την επανεκκίνηση του διακομιστή.
  • Η κυκλοφορία της ενημέρωσης αυτής έχει προγραμματιστεί για το τέλος Σεπτεμβρίου. Φυσικά, θα σας κρατούμε ενήμερους για τις ακριβείς ημερομηνίες.
  • Η έκδοση Rail Nation – Η.Π.Α. συνεχίζει να μην περιλαμβάνει επιβατικά τρένα.

25 thoughts on “Η Ώρα των Πρωτοπόρων: Κατακτήστε το μέλλον του Rail Nation

  1. Powinniście też zmienić jedną b. ważną opcje która blokuje te gre.

    Kiedyś była rywalizacja do samego końca, do ostatniego dnia. robiono ponad 50 lvl miast. A walka finałowa trwała 3-4 dni , obecnie to z biedą 48godz
    Teraz, na początku 6 ery wszyscy stopują i nikt już nie zdobywa nowych poziomów miast, nie rywalizuje, gra staje się nudna. Dlaczego się tak dzieje ?
    Otóż, ludzie się wycwanili.
    Czym wyższy poziom miasta tym większe magazyny, czym większe magazyny tym więcej trzeba zwieź w finale. Czyli im wyższa pozycja miasta wchodzącego do finału tym większa kara (więcej do zwiezienia)
    Nie opłaca się być w rankingu na miejscu 1 i mieć miasto na najwyższym poziomie, Nie opłaca się mieć poziomu miasta 50 (a możliwe jest 80) bo magazyny są ogromne dlatego na początku 6 ery wszystko staje. Każdy chce mieć niższy poziom by łatwiej i szybciej wypełnić magazyny w finale.
    Powinno być odwrotnie czym wypracowany wyższy poziom miasta tym mniejsze magazyny !
    to się nazywa nagroda zamiast kary (która jest obecnie).
    Wcześniejszy o kilka godzin start nie rekompensuje tego zaś późny start słabszych metropoli 10-tki totalnie zniechęca ich do gry bo nie maja najniższych szans.
    Start powinien być równy dla wszystkich a magazyny tym mniejsze im poziom miasta wyższy.
    Wtedy znów będzie rywalizacja, teraz to takie pykanie dla zabicia nudy, więcej kłótni, prowokatorów i wyzwisk tych co dają się sprowokować nią samej gry.

    Powinniście tez coś wymyślić na pojawiających się “stalkerów” w tej grze, są to ludzie którzy chodzą za innymi by psuć im grę. Prowokują, ośmieszają lub szkalują wybranych graczy po to by zniechęcać do nich graczy całego miasta i Stowarzyszenia. Zdarza się że złość takiego ancymona nie ogranicza się do jednego serwera i powiela swoje zachowanie względem wybranej osoby na innym serwerze. Robią to na zimno i z wyrachowaniem, gdy “pacjent” się broni przeciw publicznym kłamstwom często puszczają mu nerwy a support karze go banem Czyli Karze ofiarę zamiast ukarać kata. Wiem to ze świezej autopsji bo tak ostatnio postępuję względem mnie gracz Konfi na serwerze Wał Korbowy i Komora Dymna (finał). W ciagu ostatnich 2 lat zdarza sie to po raz 3

    Pozdrawiam Telisa

  2. Hola David,

    Muchas gracias por la aportación, lo tendremos en cuenta. Si tienes alguna idea de como implementarlo, por favor, pásate por nuestro foro y dinos como lo harías para que todos podamos participar en mejorar la sugerencia y así dar a los programadores algo mas con lo que trabajar.

    Saludos,
    El Equipo de Rail Nation.

  3. Ich habe den leisen verdacht, es soll ein wenig mehr an der “goldschraube” gedreht werden, die kupplung wird ohne + acc. eine unlösbare aufgabe, was aber imo. nur ein verdacht ist ^^

  4. Asi como se modifico los trenes seria bueno en un futuro ir modificando las eras de juego en el sector de estacion por ejemplo. o incluir a Sudamerica en los mapas

  5. Het was alleen fijn geweest, Dat de oude servers zonder de nieuwe versie’s de app gewoon nog hadden kunnen gebruiken inplaats, dat de chat niet meer werkt en de kaart met goederen. Na de update’s van 19-9.

  6. Hallo Dandy,
    die Kommentare hier im Blog müssen erst frei geschaltet werden. Dies kann unter Umständen etwas Zeit in Anspruch nehmen. Ich vermute du meinst deinen Kommentar im Blog-Beitrag “Zeit für Pioniere – Übersicht der neuen Werte aller Loks”. Dieser wurde letzte Woche frei geschaltet.

  7. Hab ich mir gedacht, negative Antworten werden nicht veröffendlicht

  8. Hallo Bruce,
    keine Sorge, auf den USA-Servern wird es auch in Zukunft keine Personenloks geben. Allerdings wurde auch dort der Forschungsbaum angepasst. Die neuen Werte sind also auch für USA-Server gültig, nur ohne Personenloks.

  9. Ich sehe den neuen Lokomotiven und den neuen Eigenschaften der Loks mit größtem Interesse entgegen. Ich hoffe, bei den neuen Eigenschaften wurde vor allem bei der Geschwindigkeit den Vorbildern entsprochen. Ich erwarte mir, besonders in den Ersten Epochen, mehr Zugkraft dafür weniger Geschwindigkeit. Denn es ist schon komisch wenn eine D+D Verbundmallet mit 160 über die Gleise läuft, während das Vorbild bei 80 schon schwer an die Grenzen kommt.
    Wie auch immer ich werde gerne weiterspielen!

  10. hört sich alles gut an – und im nächsten update dann die waggons –
    also nach funktion geordnet, und nicht nach ware oder epoche.
    bordwaggon für schüttgut
    tankwaggon für Flüssigkeiten
    schwerlastwaggon für z.B. maschinen….
    von billig bis teuer je nach funktion, aber über die komplette spieldauer und für die jeweilige warengruppe (das könnten dann aber auch personen sein) einsetzbar, bis ins ES
    traut euch das…

  11. Thank you for not putting passenger trains in the USA servers…

  12. Shall be great to see how the new locomotive classes play out.
    Hopefully the Garratt Engine gets a bit of a tweak for the better, as that was one the Pinnacles of railway engineering in the Commonwealth & in particular Australia.

    Along with the 38 class locomotives which were passenger express trains.

  13. Hi Lacidd 🙂

    These changes will be activated only once a server restarts, meaning new pax trains, newly restructured research trees and new attributes for the engines. More news coming and the date for the rollout 🙂

    Cheers!

  14. die Idee ist super . ich hoffe es wird sich bewähren . und was wichtig ist , auch gut funktionieren.

  15. Da die Loks ja im Schnitt spürbar schwächer werden, heißt das im Endeffekt auch, dass die Spieler weniger verdienen und die Bonusloks im Vergleich deutlich stärker werden.
    Wird das ganze abgefangen, dadurch, dass die Warenpreise ein wenig erhöht werden?
    Denn sonst würdet ihr mit einer eigentlich interessanten Neuerung, nur die Schere zwischen freien und zahlendem Spieler weiter aufreißen.
    Das würde RN im Endeffekt schaden.

  16. Ano, vypadá to zajímavě. Ale je nějaké bližší vysvětlení k těm 40 zlatých vpravo dole?

  17. Hello,

    I accept the challenge and master the future of Rail Nation.

    Too bad we have to wait until the server restarts…

    Please, if possible, implement these changes faster: so at the end of September and on the server I am playing. 🙂

    Thank you.

    Have a nice day!

    Respectfully,
    Lacidd23
    RO-02 Cutia de foc 🙂

  18. Hello,

    I accept the challenge and master the future of Rail Nation.

    Too bad we have to wait until the server restarts…

    Please, if possible, implement these changes faster: so at the end of September and on the server I am playing. 🙂

    Thank you.

    Have a nice day!

    Respectfully,
    Lacidd23
    RO-02 Cutia de foc 🙂

  19. Das ganze habe ich schon vor Wochen im Forum schon mit allen Bildern und Details geposted gehabt, wo es schon längst offiziell war das Version 4.9 kommen wird aber dann ja leider extreme Performanceprobleme gab.

    Nun sollte man halt aber auch USA dann an den neuen Forschungsbaum auch anpassen, denn immerhin habt ihr im neuen Forschungsbaum die Forderung umgesetzt, dass man in Epoche 3 nur noch eine Lok zur Kupplung erforschen muss statt 2.

    Für Express Varianten ist aber der neue Forschungsbaum leider komplett ungeeignet.

  20. Bună ziua,

    Eu accept provocarea ca să stăpânesc viitorul universului Rail Nation.

    Păcat că trebuie să aștept(ăm) până la repornirea serverului…

    Vă rog, dacă se poate, să implementați aceste schimbări mai repede: deci la sfârșitul lunii septembrie și pe serverul pe care joc. 🙂

    Vă mulțumesc anticipat.

    Vă doresc o zi plăcută!

    Cu respect,
    Lacidd23
    RO-02 Cutia de foc 🙂

Αφήστε μια απάντηση